Meikinpoistoa ja kuulumisia.

Joku vuosi sitten pyöri kosmetiikkablogeissa vinkki mitä tehdä rikkimenneille luomiväreille. Ohjeena on ollut sekoittaa mahdollisimman alkoholipitoista ainetta luomiväriin. Koska en viittinyt käydä apteekissa ostaa aineita ja kaapista löytyi vuoden vanhaa minttuviinaa, päätin kokeilla sitä. Ja hyvinhän se näytti onnistuvan. Eli jos koti lääkekaapista ei löydy tarvittavaa ainetta mutta edellis illan bileistä on jääny tilkka jäljelle niin kannattaa hyödyntää se tässä. Alempi kuva näyttää vetiseltä mutta on kyllä ihan kiinteä.

Mä oon NIIN täpinöissä mun parista uudesta elektroniikka ostoksista, mutta ajattelin että kerron molemmista samaan aikaan kunhan saan sen toisenkin käsiini eli joskus jouluna. Mietin näitä pitkään, ja tulin siihen tulokseen että ne ovat mulle ne parhaimmat. Mutta siitä sitten jouluna ;)
Pääsin vihdoin kokeilee kahta eri meikinpoistoainetta (oon viimeaikoina aika huonosti meikannu. Mulla on kuivat silmäluomet joihin ei tee hyvää laittaa mitään.)

Kävin alkuviikosta työhaastattelussa määräaikaiseen työhön, mutta mainittiin myös vakituisesta paikasta. Mä niin haluaisin sen vakipaikan. Tuttu ohjelmisto (kutakuinki), lähellä ja vain puolentunnin työmatka. Mikäli VR on ajoissa. Tähän määräaikaiseen tehtävään haki 30 henkilöä, ja mua pelottaa ajatella paljon hakijoita olisi vakituiseen. Onko mulla mitään mahollisuutta? Olisi ollut vielä asioita mitä olisin haastattelussa mainita. Tuo on se paikka, minkä valitsisin jos saisin valita koko maailman työpaikoista. (Ellei bloggaamista lasketa) Eli mä ihan todella haluaisin sen paikan. En oo varmaan ikinä ollut näin hermostunut työpaikan takia. Me vitsailtiinkin jo äidin kanssa, miten saisin sieltä vakipaikan, että pitääkö jollekkin aiheuttaa "onnettomuus".

Oon joutunu taas miettimään kissoista luopumista ja ärsyttää kun makkarissani ei ole kunnon ovea. On vaan todella vaikee luopuu niin ihanista kissoista jotka tulee naamanpäälle vaatimaan rapsutuksia, tunkee kuonon käden alle. Olen laittanut väsymyksen erinäisten asioiden piikkiin, mutta ehkä osa väsymyksestä johtuukin allergiasta, etten onnistu nukkumaan niin syvää unta. En yhtään tiedä mitä tekisin kissojen kanssa. Sitten joutuisin olemaan ihan yksin. Äitini kyllä ehdotti että ottaisin siskon koiran itselleni. Saisimpahan sitten enemmän liikuntaa. Luna on kyllä myöskin erittäin ihanan rasittava tapaus, mutta sitä ei voi sitten jättää yöksi yksin.















Ostin Nivealta kaksi erilaista meikinpoistoainetta (älkää kysykö) ja testasin molempia itseasiassa samaan aikaan. Toista toiselle puolelle naamaa ja toista toiselle. Cleansing milkkiä olin jo kerran kokeillut aikasemmin mielenkiinnosta sen koostumuksesta, joka silloin tuntu oudolta pistää naamaa ja vähän ihmettelin miten tällä muka putsataan eikä se ekalla kerralla oikeen vakuuttanut. Toisella kerralla sain todeta että se on oikeastaan ihan hyvä. Puhdisti silmämeikin mielestäni paremmin kuin Nivean Misellivedellä, sekä myös hellävaraisemmin. Itelläni on nyt silmäluomet erittäin herkät punotuksesta ja kuivuudesta ja mahdollisesti psoriasista. Sen takia luomivärikään ei tällähetkellä tee silmiin hyvää. Siihen päälle vielä kissa-allergia, on joutunu silmämeikkejä välttelemään. Misellivesi siis ei tuntunut ihan niin hellävaraselta, ja myöhmmin huomasinkin että siitäkin on kuivalle iholle tarkoitettuja, sekä 3 in 1 versioita.

Saatiin Katallekkin liput Matkijanärhen 2 osan ennakkoon, ja pohdin miksikä pukeutuisi. Eka ajattelin Effietä ja pinkkiä hiuksia, mutta taidankin pukeutua Annieksi. Ostin silti varmuuden vuoksi pinkkiä suoraväriä hiuksiin, koska en olisi ehtinyt värjätä muuten ennen ennakkoa. En malta odottaa että pääsen läträämään väreillä, mutta harmikseni huomasin että olisi ainakin hyvä olla suojakäsineet, ja niitä minulla ei ole (ellen pölli ostamastani kaupan hiusväripaketista) mutta kai niitä käsineitä jostain saa? Kellään tietoo mistä?

Nyt on ollut taas astetta huonompi päivä, mutta koitan pitää katseen tulevaisuudessa työpaikan ja loma-matkan suhteen. Työhaastattelun jälkeen on ollut vähän tyhjä olo. Usko ei ole kovin vahva että saisin sen vakituisen paikan mutta todellakin toivon sitä.

Viikonloppuna sitten hieman Nälkäpeliä, leffojen katsomista ja asujen etsintää.

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.