Kun vitutta...

... on mulla paha tapa joko syödä epäterveellisesti, tai shoppailla. Paitsi silloin kun olen vittuuntunut itseeni. Päälläni ei mikään riepu näytä hyvältä, ja syödessä olen järkyttävän ruma possu. Kaverini kertoi erään uutisen, ja sai oloni aivan kamalaksi (toki suon kaverille onnen) ja tiedän toki, että jossain vaiheessa elämää kaverit vaan jää enemmän tai vähemmän sivumalle. Itellä ei ole kovinkaan montaa kaveria, ja osan kanssa olen yhteyksissä lähinnä skypen ja WhatsAppin kautta, yksi on tämä kyseinen kaveri, ja loput asuvat toisella paikkakunnalla. Ollaan kyseisen kaverin kanssa vietetty aina kännijuhlat yhdessä (kaverini kun ei kestä kännisiä vanhempiaan) ja myös Uusi Vuosi lukeutuu kännijuhliin. Nyt kaveri sitten ilmoitti että on sopinut UV:ksi muuta. Ikävä kuullostaa itsekkäältä, mutta silloin tuntui että olisin yksin. Ja tuntuu hieman edelleen. Osa kavereista asuu hornassa, ja osan kanssa sitten lähinnä tekstaillen ja silloin tällöin nähden... Sen lisäksi oon nähny noin 5 unta, missä kaverit ja läheiset kuolevat, ja yksi menee kihloihin. Ei hirveästi helpottanut oloa aamulla. Olo on edelleen hieman pettynyt, ja ärsyyntynyt. Elämän muutokset vain pitää yrittää hyväksyä... Minulla se vaan saattaa vaatia hieman enemmän työtä.

Mitä teillä on tapana tehdä kun olette huonolla tuulella??

1 kommentti

  1. heittelen tyynyjä lujaa sänkyyn että käsiin alkaa sattua :)) tuntuu hyvältä purkaa vihaa/ärtymystä. Tai sitten vaan unohdan koko jutun. Harvoin kyllä oon huonolla tuulella,onneks!

    virvasway.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.