Meikkaamisen salat?

Katsoin juuri minua nuorempien tuttujen meikkejä ja mietin vähän aikaa että "APUA! millanen meikki" Mutta anna olla kun itsekkin meikkasin silmät samalla tavalla 3 vuotta sitten. (Paksut kajalit(hups!)) Siskoni ja äitini ovat molemmat huonoja meikkaamaan, siinä missä ilmeisesti Virve on saanut kosmetiikka innoituksensa nimennomaan äidiltään. Mistäköhän minä innoituksen muotiin ja kauneuteen olen saanut jos en äidiltäni? Onko mahdollista että se on tullut isäni puolelta?? Itse tykkään enemmän panostaa silmiin kuin huuliin. Yritänkin käyttää erilaisia luomivärejä, mutta aika usein turvaudun mustaan tai tummanruskeaan. Mielestäni silmäni ovat senverran pienet ja väsyneen näköiset ja mielestäni tumma meikki avaa niitä. Lisäksi tummanruskea vielä mielestäni korostaa sinisiä silmiäni (aikaisemmin silmistäni kommentoijan inspiroimana) Olen siis itseoppinut meikkaaja. Olen seurannut TV-ohjelmia ja blogien tutoriaaleja ja ottanut niistä oppia. Toki mulla olis vielä PAALJON opittavaa. Meikkipussini ei edes ole kunnon meikkaajan pussi koska sieltä puuttui kokonaan pohjustus voiteet aina viimeviikkoon asti. Sekin on silmämeikin pohjustus ja peruspohjustus multa edelleen puuttuu. Mutta mulla meni pohjustukseen,puuteriin, ripsariin ja rasvaan 40e :O Aivan järjettömän paljon! kerralla kosmetiikkaan. Toivottavasti saan lisättyy peruskosmetiikkavarastoja sittenkun saan säännöllistä palkkaa.




Sitte kaipailisin mitävaan meikkaukseen/kosmetiikkaan/ihonhoitoon yms. vinkkejä.


Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.