Twilight - Aamunkoi osa 2 Ennakkonäytös.

Heipparallaa!! Olin siis Torstai-iltana katsomassa Aamunkoin ennakko kutsuvieras näytöksen. Otin aamulla kamat mukaan töihin ja vaihdoin töistä lähtiessä sitten vaatteet. Onneksi on pukuhuone ja oma kaappi niin pystyin jättämään paksut vaatteet sinne. Valitettavasti päivä ei mennyt kuin elokuvissa. Minun piti soittaa kaverille siinä vaiheessa kun pääsen töistä niin olisin kaverin kanssa samoihin aikoihin kaupungil. Mutta sitten unohdin kännykän kotiin. Onneksi kysyin työryhmältä voisinko päästä aikasemmin (kotiin menee kuitenkin tunti ja kaupungille vähän yli puoltuntia kotoa.) Kävin siis kodin kautta. Olin koko aamun ihan hermona.


Tässä Demin leffa-arvostelu:

1_20121114125406_248688_aamunkoi2TWILIGHT – AAMUNKOI, OSA 2
****

Pääosissa: Kristen Stewart, Robert Pattinson ja Taylor Lautner
K-12 / elokuvateattereissa perjantaina 16.11.






Plussat

+ Itseironinen huumori. Jacobin ainaisesta vatsalihasten esittelystä ja Bellan kyvyttömyydestä hallita vampyyrivoimiaan väännetään letkeää vitsiä.
+ Näyttävät kohtaukset. Taistelukohtaus on raaempi kuin koskaan, vampyyrien erityistaitojen esitteleminen on viihdyttävää ja Bellan kiipeileminen pystysuoraa jyrkännettä ylöspäin on... kummallisen eläimellistä mutta hauskaa.
+ Bella rentoutuu. Nyt kun Bella on viimein muuttunut vampyyriksi, Kristen Stewart pääsee näyttelemään muutakin kuin vain yhtä ilmettä. On kiva huomata, ettei yksi-ilmeisyys ehkä ollutkaan Kristenin näyttelijäntaidoista kiinni!

Miinukset

- Epäuskottava tyyneys. On omituista, ettei Bella pahemmin kriiseile uutta verenhimoista olomuotoaan.
- On oikeastaan melko perverssiä, että Jacob ”leimautuu” vastasyntyneeseen vauvaan, ja asia hyväksytään yllättävän nopeasti. Jacobin ja Edwardin välillä ei ole enää lainkaan kärhämää, mikä on vähän epäuskottavaa.
- Lopun siirappinen ”muistatko tämänkin ihanan hahmon” -esittely on turha. Kyllä me muistamme!

Julia Thurén, Demin tuottaja

Omat kommentit

- Olen aika paljolti samaa mieltä Demin kanssa. Olen pitänyt Kristeniä huonona näyttelijänä mutta ehkä se johtuikin Bellasta? Ilmeet ova paljon. Ihmisemmät.
- Minusta Bellan ei välttämättä tarvitsekkaan "kriiseillä" uuden ulkomuotonsa kanssa. Hänhän tiesi että haluaa olla vampyyri ja on valmistautunut siihen etukäteen?
- SPOIL! Lopussa oli tosiaan outoa kun Alice näki näyn että Renesmee ja Jake rupeaa seurustelemaan. Mutta muuten minusta Jaken ja Nessien suhteessa ei mielestäni ole mitään perverssiä. Jake on Renesmeelle kuin kummisetä. SPOIL!
- No kyllä tuo oli vähän turhaa muistuttaa vanhoi hahmoi mutta ihan muistelun vuoksi?
-Leimautuminen hyväksyttiin kyllä kirjassakin minusta aika nopeasti?

Kuka hitto noita leffa-arvosteluita oikein tekee?? Onko lukenut edes kirjoja??

Leffassa on parikin kohtaa joita ei ole kirjassa ja yhteen niistä tarvitaan nenäliinoja ;)
Tässä sitten muutama kuva illasta.(Spoil!Kun Alice tulee takaisin ja esittää että näyttää Arolle Renesmeen tulevaisuuden, hän näyttääkin Aron tulevaisuuden. Aro aikoo tappaa Renesmeen joka tapauksessa ja Alice aloittaa tappelun. Culleneita kuolee. Sitä ei ole kirjassa. Spoil!)

Somat lahjat penkeillä :)


Ja niiden sisältöä. Pois lähtiessä osa oli jättänyt kupongin penkille joten nappasin yhen ylimääräsen :) 

Sori väärin päi. Kuvia ja vinkkejä hiuksiin.




Ja tässä vielä kerran ihan teidän kiusaksi lippu ;)

Loppuun vielä pieni Heureka miete. Mulla on ollut pitkään outo tunne tyylistäni. Yritän olla tyttömäinen mutta kuitenkin erilainen. Juttelimme tänään töissä siitä kuinka erilaisesti rikkaat ja ei niin rikkaat ajattelee eri asioista, ja miten vanhemmat nostaa aina lapsena toisen lapsen yläpuolelle ja sitä toisen lapsen äitiä ärsyttää. Sanoin sitten ryhmässä oleville että ihan niinkuin minä ja siskoni. Äitini tuntuu nostavan siskoni minun yläpuolelle. Sisko käynyt lukion ja on myös aina tiennyt mitä elämältään haluaa. Minä taas olen edelleen hieman hukassa siitä mitä elämältä haluan. Siskoni häät oli koulunsa tilalla. pöydissä oli vaalean siniset liinat ja koristeina jotain ruista(?) pellolta poimittu. Äitini sitten jutteli tuttaville ja kommentoi että "saralle tulee varmaan pinkit röyhelö häät"  Onko (taas vaihteeksi) Äitii kommentit iskostunut alitajuntaan ja olen siitä lähtien vastustaa sitä että olen niin tyttömäinen? Olen kuitenki ollut töissä lähes meikittä. Parina päivänä ollu meikkiä ja muina päivinä ei ole edes puuterii tai ripsariakaan ollut. Siinä teille tyttömäisyyttä :D
Mutta nyt menen nukkumaan ja lepuuttamaan jalkoja. Korkkarit vie veronsa :D Jalkapohjat ihan hellänä. 
Ja loppuun. Tässä vielä Twilight mosaiikki juliste. Jos joku löytää minut (sama kuva kuin blogin otsikossa) saa vinkata. Itse en löytänyt. Kuinka moni muu osallistui mosaiikkiin? Joko olet käynyt katsomassa Aamunkoin? Mitä mieltä? Laita Spoileri varoitus.

Ainiin. Ei olluy myöskään bree tannerin lyhyttä elämää minkä haluan että tulee. Vai onko se jo epäillyksen DVD:llä.



1 kommentti

  1. Mä olen tossa julisteessa. Olen tossa kun on 16.11.
    niin tosta keskimmäisestä pisteestä kaksi alaspäin. Toivottavasti tajusit :DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.