Work Week 2!

HAPPY BIRTHDAY THIS BLOG!
Tänään on tämän blogin 1w synttärit. Mutta olen pitänyt blogia pidempää. Tätä ennen minulla oli sivut Suntuubi.comissa jonka lopetin pienen kuvatilan vuoksi. Valitettavasti minulla ei tälläkertaa ole mitään arvontaa. Virallisia lukijoita kun on vain 4. Kiva myös huomata että epävirallisia lukijoitakin löytyy. Eli blogin nimeä googlettamalla.

Tähän alkuun myös pahoittelut. Huomasin jo postauksen julkaisemisen jälkeen että toistan joitakin asioita. Syynä se että kirjottelin postausta pitkin viikkoa enkä sitten enään muistanut mitä olin jo kirjoittanut. Eli pahoittelut siitä etukäteen. En jaksa tekstiä enään muokata,

Tää viikko meni kuin siivillä ja nyt alkaa SYYSLOMA!! Tiedossa ei ole mitään kovin Yber hauskaa mutta ihan kivaa tekemistä. Ensinäkin huomenna lauantaina olisi tarkoitus nähdä Lottaa jota en ole nähnyt VUOTEEN!! Maalis-huhtikuun tienoilla hänelle muutaman kerran tekstasin mutta ikinä en vastausta saanut. Lotta oli myös ensinmäinen henkilö jolle kerroin että minusta tulee täti. Lotta kun on niin lapsi-ihminen :)  Sovimme menevämme Selloon vähän shoppailee ja syömään kiinalaiseen. En ole ikinä syönyt kiinalaista. Tosi ruokalistan mukaan oli vähän samaa kuin esim intialaisessa mistä itse tykkään. Kata oli myös aikasemmin tekstannut terveys/kauneus messuista sekä sirkuksesta mihin haluaisi käydä. Mikäs siinä. Kunhan tädin kulta pikkuisen kasvaa niin voi hyvällä omallatunnolla sinne sirkukseen mennä :) No ehdin jo lupautua katalle lähteä mukaan.

Työviikko oli. No mielenkiintoinen. Erikoisia keskusteluja käyty ja pikkusen tutustuttu. Esim joku oli ryhmäläiselleni kertonut, että työt piti kerran keskeyttää koska toinen oli sammunu. Ja takymetriä käyttäessä tarvii kahta ihmistä.  Jotenkin päädyimme kyselemään ja juttelemaan sisaruksista ja sitten toinen ryhmäläisistä, jonka kanssa olen enemmän, kysyi "Onks sul poikaystävää? -Ei. Tyttöystävää? -Ei"  Mutta hän nyt vaikuttaa semmoselt persoonalt että ei siitä voi ottaa nokkiinsa :) No mistäs sitä ois voinu tietää? Samana päivänä jäin  Huopalahdessa junasta pois ja hyppäsin 550. Valitettavasti menin väärään suuntaan. Pysäkki on sillan alla joten molemmat suuaukot ja puolet näyttävät ihan samoilta.  Työt ovat aika yksitoikkoista. Ja huomaan taas kuinka mun arviointikyky on perseestä.

Tää on soinu mun pääs jo useamman päivän.

Keskiviikkona oli ryhmän vaihto. Vaikka kuinka viihdyin nuoressa ryhmässä, valitettavasti aikani oli vaihtaa toiseen ryhmään ja toisiin tehtävii. Hauskaa ja rentoa porukkaa nekin ovat mutta puheen aiheet olivat sellasia mistä en oikein ymmärtänyt (autoista, alan uusista laitteitta, perheistään). Mutta jos tehtävät vaihtuu viikonvälein ni ehkä saan ensi viikolla taas nuorempaa porukkaa? Who Know.

Tiistaina kuulin muuten että niille nuorille oli kerrottu joskus että työt on jouduttu keskeyttämään koska toinen työntekijä oli sammunu. :D Sille ei voinu olla nauramatta.
Työvaatteet.  Uuden ryhmän miehet kysyivät että olenko pääkaupunkiseudulta "Joo Helsingistä" "Jaajaa Stadin tyttöjä"  Lisäksi molemmat ryhmät ovat kysyneet "eikä sulla ole sadetakkia?" Ei! Sininen takkini pitää ihan hyvin perus sateen. Minulla on se aina koiralenkeilläkin. Lisäksi on myös tuo työtakki. Takista tulee kylmä mutta mutta se ei ihme vettä joten pysyn TÄYSIN KUIVANA!  Koska olen stadin tyttö nin tarkoittaako se että olen tehty sokerista? Just. Eikä siellä edes ole satanut paljoa. Ja olen pysynyt lämpimänä paitsi kun takki jäi toimistolle ja huppuna oli vain hupparin huppu. Huppu oli vähän märkä mutta muuten olin ihan kuiva.  Kävin kotimatkalla ostamassa  lähi siwasta ruokaa seuraaviksi työpäiviksi. Kauppa oli TÄYNNÄ Zalando:n paketteja :D Ja muutama matto??

Torstaina oli sitten vaihto takaisin vanhaan ryhmään. Myös ope tuli käymään työmaalla. Ryhmäläiselleni sanottiin että minulle pitää sanoo että tulisin aikasemmin töihin EIH!! En jaksa. Nyt rupee väsyttää jo seiskalt. Ja onko se helvetti soikoon vaikeeta PUHUA!! Mistä näitä kommunikaatio ongelmaisia tulee?  No saa nähä mitä tulema pitää.

Perjantaina kun pääsin kotiin taas kaheltatoista ruuan jälkeen. Ehkä olen työssäni niin hidas että minua ei kaivata?? Bussissa taas näin yhden nuoren tytön ja tuli mieleen että milloin ihmiset oppii että PAKSUTKAAN LENGINSSIT EIVÄT OLE HOUSUT!!!! Aivan järkyttävän näköistä. Paidan pitäisi ylettyä pikkuisen yli perseen vähintään että voi lenginssit laittaa jalkaan. Onnistuin myös saamaan päivän työpaiväkirjan tehtyä, sekä Portfolion viikon jostakin työstä. Työni oli koko viikon aikalailla samaa joten minun portfolio käsitti koko viikon oppimaani.

Lauantaina näin pitkästä aikaa kaveriani Lottaa.  Kävimme Sellossa shoppailemassa ja syömässä kiinalaista. Kiinalainen ei ole oikein minun juttuni.  Unohdin myös maksaa ruokani. Käsitin niin että buffet piti käydä itse maksamassa mutta minä en ottanut bufettia. Söimme ja tarjoilia tuli siivoamaan pöydän. Istuimme kaverin kanssa pöydässä vielä joku 15-20min, kaveri kävi vessassa ja lähdimme. Joten kuitin olisi hyvin ehtinyt tuoda. Tajusin tilanteen vasta kun olimme toisessa kaupassa. Enkä minä tietenkään viitsinyt mennä takaisin maksamaan. Mutta älkää tehkö niinkuin minä tee vaan tehkää niin kuin minä sanon. Olkaa hyviä kansalaisia ja maksakaa ruokanne.

En onnistunut löytämään talvitakkia.  Mutta ehkä huomenna Jumbosta äidin kanssa. Sensijaan ostin punasen/oranssin muovivyön. H&M:sta. Ostin myös KappAhlista hopeisen kimaltelevan neuleen. Sama mistä tämän postauksen alussa maininnut. Tuntui kamalalta olla ostamasta mitään x) Varsinkin kun manasin kaverille mitä kaikkea halusin ja sitten en olisi ostanut mitään?? Sain myös suomalaisessa kirjakaupassa kanta-asiakaskorttia näyttämällä yhden ilmaisen lipun kirjamessuille. Pyysin äitiäni tekemään samoin joten pääsen kaverini kanssa ilmaiseksi kirjamessuille <3 Jääpä enemmän rahaa kirjoihin.
Neule on KappAhlista kaupungilta. Menimme sellon jälkeen viel Helsingin keskustaan kiertelemään paria kauppaa. Jälkkäriksi söimme kaupungilla Arnoldsilla donitsit. Oli vähän sotkusta hommaa.


Kaveri otti Kinuskin (vas.) ja minä maitosuklaan. Voi huomata että oli vähän sulanut.
Nyt alkavalla syyslomalla olisi tarkoitus mennä kauneusmessuille sekä Katan toiveesta sirkukseen x) Ikinä ei ole liian vanha sirkukseen. Mutta kieltämättä odotan että siskonpoika Jimi kasvaa sen verran että voin hänen kanssaan hyvillä mielin sirkuksessa käydä. 
Mitäs syysloma suunnitelmia teillä on??

Aijoo pitäidikö huolestua kun äitini haluaisi samanlaisia vaatteita kun minulla? Äitini haluaisi samanlaisen neuleen kun tuo minkä ostin. Aikoinaan äiti myös halusi samanlaisen liivin kuin tuo kuvassa oleva (Gina Tricot) Mekko taisi olla H&M (?) Molemmat kesän alennusmyynneiltä. Onko muilla kokemusta siitä kun äiti haluaa samanlaiset vaatteet kuin sinulla?? Pitäisikö asiasta olla huolissaan??

Nyt onkin sitten aika kaivautua lämpimän peitonalle kaakaon ja hyvän kirjan voimin<3

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.